Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000247435<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Імбер В. І. Педагогічні умови застосування мультимедійних засобів навчання у підготовці майбутнього вчителя початкових класів : автореф. дис... канд. пед. наук / В. І. Імбер; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2008. - 20 c. - укp.Досліджено проблему підготовки майбутніх учителів, зокрема учителів початкових класів з застосуванням мультимедійних засобів навчання (МЗН). Розроблено, обгрунтовано й експериментально апробовано методику використання цих засобів у підготовці студентів. Сформульовано, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови застосування МЗН у зазначеній підготовці: мотиваційне забезпечення вивчення студентами МЗН за умов створення мультимедійно-навчального середовища; алгоритмізацію викладачами навчального процесу у ВНЗ на підставі системного використання МЗН; засвоєння студентами етапів мультимедійної візуалізації навчального матеріалу. Визначено критерії та рівні готовності студентів до застосування МЗН у їх майбутній професійній діяльності. Експериментально доведено, що впровадження відповідної методики у підготовку майбутніх учителів початкових класів сприяє підвищенню рівня готовності студентів до застосування МЗН у професійній діяльності за умови дотримання визначених педагогічних умов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.511.215.71
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА356983 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|