Кошолап А. С. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до фізичного самовдосконалення : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А. С. Кошолап; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури з'ясовано суть і структуру готовності майбутніх учителів до фізичного самовдосконалення. Визначено критерії (мотиваційно-ціннісний, пізнавально-інформаційний і діяльнісно-результативний) та рівні зазначеної готовності студентів (директивно-емпіричний, адаптивно-алгоритмічний, локально-рефлексивний і системно-рефлексивний). Обгрунтовано педагогічні умови підготовки студентів педагогічних ВНЗ до фізичного самовдосконалення, а саме: усвідомлення студентами особистісної значущості здоров'я та покращання їх фізичної готовності як необхідної передумови професійної самореалізації, оволодіння студентами методик діагностування, рефлексивного аналізу, а також практичними вміннями вдосконалення власного фізичного здоров'я, забезпечення педагогічної підтримки студентів у фізичному самовдосконаленні. Розроблено методичні рекомендації щодо формування у майбутніх учителів готовності до фізичного вдосконалення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.354 + Ч51р31(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА364232 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|