Мельничук І. М. Педагогічні умови реалізації стимулюючої функції контролю знань з хімії студентів технікумів : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І. М. Мельничук; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2002. - 20 c. - укp.Розроблено, обгрунтовано та експериментально апробовано модель взаємодоповнюваних педагогічних умов реалізації функції контролю знань з хімії студентів технікумів (в аспекті підготовки фахівців професійного спрямування "Технологія харчування"), яка сприяє формуванню суб'єкт-суб'єктних відносин на рівні викладач - студент. Наведена модель передбачає упровадження модульно-рейтингової технології, систематичне використання індивідуальних і диференційованих контрольних завдань, професійну спрямованість вивчення хімії студентами. Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р(4УКР)23-38
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА330199 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|