Дрожжина Т. В. Педагогічні умови формування конфліктологічної компетенції учнів загальноосвітнього навчального закладу : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. В. Дрожжина; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.Проведено теоретико-експериментальне дослідження питань формування конфліктологічної компетенції учнів. Визначено сутність конфліктологічної компетенції школярів, розкрито її зміст і структуру. Доведено, що ефективність процесу формування конфліктологічної компетенції учнів забезпечує впровадження таких умов: теоретико-методичної підготовки вчителів до здійснення педагогічної підтримки учнів, спрямованої на подолання труднощів у взаємодії й спілкуванні, набуття школярами досвіду поведінки в конфліктах з різними суб'єктами педагогічного процесу. Здійснено практичну апробацію визначених педагогічних умов шляхом організації системи підготовки вчителів до роботи у сфері педагогічної підримки, розробки та впровадження особистісно-орієнтованої технології конфліктологічної підготовки учнів. Уточнено показники та критерії сформованості конфліктологічної компетенції учнів. Експериментально підтверджено ефективність запропонованих педагогічних умов формування конфліктологічної компетенції учнів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.25 + Ю954.04-734
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА351307 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|