РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000248023<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Щерба О. І. 
Поведінка споживача в умовах становлення та розвитку рекламного простору (соціологічний аналіз) : Автореф. дис... канд. соціол. наук / О. І. Щерба; НАН України. Ін-т соціол.. - К., 2007. - 18 c. - укp.

Здійснено аналіз мотиваційних теорій особистості. Проаналізовано зовнішні та внутрішні чинники впливу на поведінку споживачів. Розглянуто сегментацію споживання та типи споживачів за різними критеріями. Проаналізовано їх сприймання та ставлення до реклами та її вплив на поведінку споживачів. Зазначено про неадаптованість західної реклами до українських реалій і показано необхідність вивчення регіональних відмінностей споживачів. Розглянуто особливості символів та гендерного аспекту, відображених у національному рекламному продукті. Наголошено на важливості формування споживчої культури в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-723.21 + С5*676 + С5*122.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349713 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського