Дугельний В. М. Покращення показників курсової стійкості легкового автомобіля з урахуванням силової неоднорідності його шин : Автореф. дис... канд. техн. наук / В. М. Дугельний; Нац. трансп. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.Складено та розв'язано диференціальні рівняння руху автомобіля з урахуванням силової неоднорідності пневматичних шин, що дозволило визначити оптимальні значення крутильної жорсткості керованого колісного модуля. Визначено умови небезпечно-безпечної втрати стійкості прямолінійного руху моделі автомобіля у керуючим колісним модулем, для якого взаємодію коліс з опорною поверхнею у бічному напрямку описано нелінійною гіпотезою відведення. Показано, що за умов бічної втрати стійкості прямолінійного руху автомобіль з надлишковою повороткістю переходить до стійкого кругового режиму досить великого радіуса. Зазначено, що порушення умови безпечної втрати стійкості призводить до необмеженого росту бічної складової швидкості центра мас і спіралевидного руху автомобіля у площині дороги. Індекс рубрикатора НБУВ: О335.52-014
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА341738 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|