Жалоба І. В. Політика австрійського уряду щодо шляхів сполучення на північному сході монархії в останній чверті XVIII - на початку 70-х років XIX ст. : Автореф. дис... д-ра іст. наук : 07.00.02 / І. В. Жалоба; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 2005. - 36 c. - укp.Досліджено політику австрійського уряду щодо шляхів сполучення на північному сході монархії в останній чверті XVIII - на початку 1870-х рр. Висвітлено головні напрямки політики щодо традиційних комунікацій - грунтових і водних шляхів та засади, якими керувалися австрійські урядовці для їх вироблення. Вказано законодавчо-правові підстави, згідно з якими відбувалося регулювання відносин на місцевих шляхах, а також лісосплавних ріках. Проаналізовано зміну пріоритетів урядової політики щодо залізничного питання Галичини та Буковини протягом 1840 - 1860-х рр., а також практичні заходи з розбудови залізниць від Відня через Краків, Львів і Чернівці до кордонів з Російською імперією та Дунайськими князівствами. Відзначено зовнішньо- та внутрішньополітичні фактори, які враховувалися віденськими урядовцями у разі прийняття рішень, що стосувалися будівництва залізничних ліній та регулювання діяльності акціонерних товариств залізниці Карла Людвіга та Львівсько-Чернівецько-Ясської залізниці. З'ясовано вплив комунікаційного фактора у міждержавних стосунках Габсбурзької монархії з Пруссією, Російською імперією та Молдовським князівством. Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР33)45-5 + Т3(4АВС)51-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА335608 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|