Шовкун І. В. Політична реклама як комунікативний процес : Автореф. дис... канд. політ. наук : 23.00.02 / І. В. Шовкун; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - К., 2004. - 17 c. - укp.Досліджено структуру, функції, типологічні форми політичної реклами, її інтегральну роль у системі масових політичних комунікацій. Доведено, що в політичній рекламі в концентрованому вигляді оприлюднюється ідеологічна платформа певних політичних сил, що сприяє проникненню у суспільну свідомість уявлень про їх характер і цілі, формуванню чітких електоральних настанов. Таке проникнення відбувається на рівні раціональних і емоційних засобів дії на аудиторію, впливаючи на усвідомлені та неусвідомлені реакції індивідів. Запропоновано підходи до політичної реклами як до частини комунікативного комплексу політичного маркетингу. Наведено класифікацію різних типів іміджу політиків. Проаналізовано форми політичної реклами та розглянуто спектр вербальних методик впливу на електорат. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.1 + Ф043
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА331907 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|