Рябова В. О. Порівняльна ефективність модульних технологій навчання в загальноосвітній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / В. О. Рябова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 18 c. - укp.Розглянуто сучасний стан технологічного забезпечення освітнього процесу, охарактеризовано зарубіжні та вітчизняні версії модульного навчання, а також описано модель трирівневої технологічної організації педагогічних взаємин у класі (змістовий, організаційний і метасистемний модулі). Проведено теоретичне та експериментальне дослідне порівняння ефективності цілісних модульних технологій навчання за набором взаємозалежних параметрів, критеріїв, показників і методів системного дидактичного пізнання. Доцільність модульних технологій доведено емпіричними і тестовими засобами комплексного дослідження, що вказують на зростання дидактичної компетентності учителів і культурний розвиток учнів модульних шкіл. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА311332 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|