Соколова І. В. Прагматико-комунікативні характеристики категорії повтору в текстах-анонсах : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.02.04 / І. В. Соколова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2002. - 19 c. - укp.Досліджено прагматико-комунікативні характеристики категорій повтору в текстах-анонсах. Визначено статус текстів-анонсів (ТА) у парадигмі інформаційно-рекламних текстів. Проаналізовано загальні та індивідуальні текстові категорії та статус повторів у процесі їх використання, а також реалізації інформативної та рекламної функцій ТА англомовних публікацій. Внаслідок комплексного аналізу феномену рекурентності в ТА надано визначення повтору з урахуванням психологічного, лінгвістичного та прагматико-комунікативного аспектів. Запропоновано узагальнену класифікацію структурно-семантичних видів повтору, зважаючи на імпліцитні та експліцитні повтори. Вивчено функціонування повтору на текстовому рівні, розроблено класифікацію повторів за їх функціональним навантаженням. Наведено концептуальну модель ТА з урахуванням рекурентної представленості концептів. Експериментально доведено, що частотність, варіативність і дистрибуція повторів за комунікативними блоками визначається прагматико-комунікативною настановою ТА на спонукання реципієнта до звернення до первинного тексту, а також те, що повтори мають вплив на реалізацію прагматико-комунікативної настанови. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-70
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА319151 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|