Ернст Т. К. Принципи формування архітектурного середовища дитячих освітньо-виховних закладів : Автореф. дис... канд. архіт. / Т. К. Ернст; Нац. акад. образотв. мистец. і архіт. - К., 2007. - 21 c. - укp.Обгрунтовано теоретичні засади формування архітектурного середовища дитячих освітньо-виховних закладів з урахуванням психосоматичних особливостей дитини. На підставі дослідження дитячих закладів у Європі й Україні з урахуванням сучасних соціально-психологічних, педагогічних, філософських, антропософських й екологічних досягнень, а також результатів архітектурно-соціологічного опитування (проведеного у 2005 - 2006 рр. у 4-х європейських країнах) встановлено вимоги щодо формування середовища дитячих закладів. На підставі одержаного фактичного матеріалу визначено нові принципи формування архітектурного середовища дитячих закладів, запропоновано методи та способи їх впровадження у практику архітектурного проектування. Результати наукового дослідження використано під час підготовки спеціального курсу лекцій для студентів 4-го курсу архітектурного факультету НАОМА. Індекс рубрикатора НБУВ: Н712.3-022.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА350583 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|