Кравцова Т. О. Проблема вивчення дитини в реформаторській педагогіці кінця XIX - початку ХХ століття : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. О. Кравцова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.Розвинуто теоретичні засади, витоки, концептуальні особливості та загальні підходи до вивчення дитини педагогами різних напрямків світової реформаторської педагогіки, а саме: педагогіки дії, експериментальної педагогіки, педології, а також у спадщині М.Монтессорі, Р.Штайнера, Д.Дьюї. Визначено зазначені підходи, запропоновані вітчизняними педагогами-реформаторами С.Ананьїна, В.Бехтерєва, П.Блонського, О.Залужного, П.Каптерєва, П.Лесгафта, В.Протопопова, О.Попова, І.Сікорського, І.Соколянського, Я.Чепіги. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)52 + Ч33(4УКР)52
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА355120 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|