РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000250345<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кравцова Т. О. 
Проблема вивчення дитини в реформаторській педагогіці кінця XIX - початку ХХ століття : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. О. Кравцова; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Розвинуто теоретичні засади, витоки, концептуальні особливості та загальні підходи до вивчення дитини педагогами різних напрямків світової реформаторської педагогіки, а саме: педагогіки дії, експериментальної педагогіки, педології, а також у спадщині М.Монтессорі, Р.Штайнера, Д.Дьюї. Визначено зазначені підходи, запропоновані вітчизняними педагогами-реформаторами С.Ананьїна, В.Бехтерєва, П.Блонського, О.Залужного, П.Каптерєва, П.Лесгафта, В.Протопопова, О.Попова, І.Сікорського, І.Соколянського, Я.Чепіги.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)52 + Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355120 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського