Шутова М. О. Проблеми реформування загальної середньої освіти в США (1950-ті - 1990-ті рр.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. О. Шутова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 20 c. - укp.Визначено, що філософсько-методологічною засадою розвитку загальної середньої освіти в США є концепція реформаторської педагогіки, яка полягає в практичній спрямованості навчання та виховання. З'ясовано, що еволюція становлення загальної середньої освіти в Америці відбувалася за двома хронологічними періодами: передінформаційного (кінець XIX - 1980 рр.) та інформаційного (1990 рр. - початок XXI ст.) суспільства. Охарактеризовано суперечності розвитку загальної середньої освіти в США, що зумовили необхідність реформ. Визначено стратегічні завдання стандартизації, диференціації й гуманізації шкільної освіти США. Проаналізовано концептуальні засади її модернізації, а також здійснено порівняльно-педагогічну характеристику основних тенденцій розвитку американської та української шкільної освіти в контексті входження у світовий освітній простір. Висвітлено досвід творчого застосування позитивного американського досвіду реформування шкільної освіти в Україні. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО) + Ч424(7СПО)7
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА335037 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|