Гуляєва Л. В. Проблемно-модульний підхід до вивчення фізики в сучасній загальноосвітній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. В. Гуляєва; Укр. держ. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 20 c. - укp.Обгрунтовано необхідність впровадження у практику середньої загальноосвітньої школи проблемно-модульної технології навчання. Розкрито її наукову сутність, принципи, складові умови її застосування. Вказано місце нових інформаційних технологій у проблемно-модульному навчанні. Розроблено науково-практичні рекомендації щодо структури, змісту навчального модуля, методики його застосування, рейтингової системи контролю та оцінки навчальних досягнень учнів середньої загальноосвітньої школи у процесі вивчення фізики. Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21,022 + Ч421.251
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА310934 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|