Бартєнєва І. О. Професійна діяльність учителя у вихованні емоційно-позитивного ставлення підлітків до навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. О. Бартєнєва; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - 20 c. - укp.Досліджено проблему виховання в підлітків емоційно-позитивного ставлення до навчання. Виявлено чинники та умови, що впливають на даний процес, серед яких: екологічно зорієнтована педагогіка, наявність сприятливого психологічного клімату в підлітковому колективі, особистісно зорієнтована педагогічна взаємодія, формування та розвиток інформаційної та пізнавальної потреб. Сформульовано критерії та ознаки емоційно-позитивного ставлення до навчання, визначено рівні їх сформованості, тип ставлення підлітків до навчання (емоційно-позитивний, емоційно-негативний, нейтральний). Теоретично обгрунтовано проективну модель професійної діяльності вчителя у вихованні в підлітків позитивного ставлення до навчання, висвітлено умови функціонування даної моделі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА311468 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|