Костельна Л. І. Професійна підготовка студентів вищих професійних училищ в умовах модульної технології навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Костельна; Терноп. держ. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2002. - 19 c. - укp.Вперше визначено педагогічні умови підвищення якості професійної підготовки студентів вищих професійних училищ за умов модульної технології навчання (різнорівневий підхід до організації та оцінки навчально-виробничої діяльності студентів, диференціація та інтеграція навчання, робота малими групами, тьюторське навчання, використання частково-пошукових і дослідницьких методів і прийомів; індивідуалізація, орієнтація навчального процесу на творчі рівні пізнавальної самостійної діяльності студентів). Розроблено та обгрунтовано критерії визначення якості професійної підготовки студентів: спрямованість особистості студента на майбутню професійну діяльність, рівень теоретичних знань, рівень практичної навчально-виробничої діяльності, темпи просування до максимально можливого результату. Розвинуто методику різнорівневого рейтингового контролю знань студентів вищих професійних училищ за умов модульної технології навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА319027 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|