Савчук Н. А. Психолого-педагогічні умови корекції особистісних дисгармоній вчителів загальноосвітніх шкіл : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. А. Савчук; Ін-т психології АПН України ім. Г.С.Костюка. - К., 2005. - 20 c. - укp.Розглянуто чинники формування дисгармонійних утворів психіки у вчителів загальноосвітньої середньої школи, особливості їх психодіагностичного виявлення та психолого-педагогічні умови ефективної корекції. Установлено факторну структуру дисгармонійних психічних утворів, що відображає тісні взаємозв'язки та взаємоузгодженість дисгармонійних поєднань властивостей особистості, психічних станів й особливостей педагогічної діяльності, виявлених шляхом поєднання відомих психодіагностичних процедур, контент-аналізу самозвітів досліджуваних та експертних оцінок. Побудовано й апробовано модель психічної корекції виявлених у вчителів дисгармоній залежно від застосованих до них психокорекційних підходів та технік. Розглянуто можливості психопрофілактики розвитку професійного "синдрому емоційного вигорання", невротичних і психосоматичних розладів у вчителів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.43 + Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА338422 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|