Чернюшок О. В. Психолого-педагогічні умови навчання молодших школярів основ колористики у процесі образотворчої діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. В. Чернюшок; Луган. держ. пед. ін-т ім. Т.Г.Шевченка. - Луганськ, 1998. - 16 c. - укp. - рус.У ході дослідження виявлені і науково обгрунтовані психолого-педагогічні умови, необхідні для здійснення ефективного формування знань, умінь з колористики. Встановлена послідовність оволодіння кольором, як мовою образотворчого та декоративно-прикладного мистецтва, обгрунтовано необхідність і доцільність широкого використання вправ та ігрових методів. Наукова новизна полягає в тому, що була виявлена і пройшла успішну експериментальну перевірку система психолого-педагогічних умов, які сприяють поетапній реалізації методів та прийомів навчання з основ кольорознавства молодших школярів, вплив цих умов на зміну структури діяльності дітей у процесі цілеспрямованого навчання; визначився напрямок навчання - "композиція колористична" (власне сприймання кольору та шляхи його реалізації в площинній та об'ємній композиціях). Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.22 + Ч421.355.23 + Ю984
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА301316 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|