РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000252001<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бригадир М. Б. 
Психологічне проектування модульно-розвивальних занять у загальноосвітній школі : Автореф. дис. канд... психол. наук : 19.00.07 / М. Б. Бригадир; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2002. - 20 c. - укp.

Висвітлено ідеї, принципи та умови конструювання організаційного соціуму за психологічними параметрами. Проаналізовано способи наукового конструювання інноваційних моделей освітньої взаємодії модерністського та трансформаційного типів й обгрунтовано технологічні інваріанти їх організації (допроектні, дидактичні, освітні). Описано предмет і властивості процесу створення проектів організаційних форм навчання на метатеоретичному рівні аналізу функціонування освітніх систем як соціальних інституцій, покликаних здобувати, поширювати та збагачувати національний і загальнолюдський культурний досвід. Зазначено, що у такий спосіб науково забезпечується ефективне функціонування школи з використанням її сутнісних можливостей і властивостей саморозвитку. Охарактеризовано макро- та мікрорівні проектування процедури проведення інноваційних реформ: макрорівень моделює видозміни організаційного клімату школи та індикується за параметрами полімотивації, інформаційного, ділового, психологічного обмінів та організаційного простору; мікрорівень визначає особливості перебігу освітнього процесу в міжособистісному контексті та соціально-психологічний клімат функціональних груп, де якісними показниками є наявність паритетності, повноцінної комунікації та соціального контролю. Наведено результати експертно-діагностичного обстеження 7-ми загальноосвітніх шкіл на предмет наявності та якості створення псхологічних проектів оргформ навчання. Доведено доцільність поетапного запровадження інноваційної модульно-розвивальної системи навчання, що вимагає з кожним наступним етапом реалізацію фундаментального експерименту ускладнення


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-64 + Ч421.251

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського