Климчук В. О. Психологічні детермінанти розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / В. О. Климчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 20 c. - укp.Вперше розроблено теоретичну модель розвитку внутрішньої мотивації студентів, яка грунтується на виділенні двох рівнів регуляції діяльності - потребового та ціннісного, і відповідно, наявності у внутрішній мотивації ситуативного та диспозиційного компонентів. Обгрунтовано визначальний вплив на розвиток внутрішньої мотивації як складного динамічного системного утворення процесу набуття ціннісного статусу ситуативними потребами в самодетермінації, компетентності та значущих міжособистісних стосунках. Виявлено латентний період у процесі розвитку внутрішньої мотивації, необхідний для інтеріоризації зовнішніх розвивальних впливів. Розглянуто проблему ціннісно-мотиваційної регуляції навчальної діяльності у контексті дослідження взаємозв'язків між ціннісною сферою особистості та навчальною активністю і творчістю. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + Ч481.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА334329 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|