Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000252061<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Кашкарьова Л. Р. Психологічні засади моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Л. Р. Кашкарьова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 21 c. - укp.Уперше визначено зміст і структурні компоненти поняття "психолого-педагогічний моніторинг навчальних досягнень учнів". Розроблено концепцію системи психолого-педагогічного моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи як засобу контролю за процесом їх розумового розвитку. З'ясовано провідні психологічні механізми та умови здійснення психолого-педагогічного моніторингу навчальних досягнень учнів основної школи. Розроблено інтегровану модель рівневого процесу навчання. Поглиблено психологічну суть поняття "навчальні досягнення учня" як результат і основу його подальшого розумового розвитку. Розкрито зміст поняття "потенційні навчальні можливості учнів", виявлено їх структурні компоненти та рівні. Досліджено основні психологічні передумови навчальних досягнень підлітків й основні підходи до проблеми їх визначення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.1 с1/8 + Ч421.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА337518 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|