Холодова О. О. Психологічні засоби запобігання та корекції фрустрації у професійній діяльності молодих учителів : Автореф. дис. канд. психол. наук : 19.00.05 / О. О. Холодова; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2003. - 18 c. - укp.Досліджено роль фрустраційної толерантності у професійному становленні педагогів, встановлено її детермінуючий вплив на його формування. У контексті соціальної психології визначено, що фрустрація у професійній діяльності є наслідком певної якості соціальної структури та індивідуально-психологічною детермінантою, що визначає певні соціальні прояви. Експериментально доведено, що розвиток рефлексії сприяє запобіганню та корекції фрустраційних станів. Обгрунтовано й апробовано моделі підготовки учителів-початківців до розв'язання педагогічних завдань як способу соціального вираження результатів рефлексивного процесу, що актуалізуються зіткненням з явищем депривиції. Показано неоднозначність впливу депривацій, їх здатність виступати як фрустраційними факторами, так і факторами, що актуалізують рефлексивні процеси - спосіб подолання фрустрацій. Визначено основи створення системи засобів запобігання та корекції фрустраційних станів, що виникають у педагогічній діяльності молодих учителів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952 + Ч421.421
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА328222 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|