Савоста А. В. Психологічні особливості професійно-пізнавальної потреби майбутніх учителів спеціальних загальноосвітніх шкіл : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. В. Савоста; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 c. - укp.На підставі узагальнення літературних джерел з проблеми професійно-пізнавальної потреби досліджено її психологічні особливості та динаміку майбутніх учителів спеціальних загальноосвітніх шкіл у процесі навчання в педагогічному вузі. Розкрито сутність і структуру професійно-педагогічної потреби, виявлено й обгрунтовано емпіричні показники та рівні її розвитку. Обгрунтовано необхідність врахування психолого-педагогічних чинників, зокрема, професійно-педагогічної спрямованості студентів, усвідомлення значення знань за фахом у вирішенні практичних питань, інтересу до педагогічної діяльності, усвідомлення життєвих цілей, спрямованості на самореалізацію у процесі оволодіння педагогічною професією з метою оптимізації розвитку професійно-пізнавальної потреби. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч489.518.7
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА318235 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|