Гончарова Н. О. Психологічні особливості старших підлітків з низьким рівнем навчальних досягнень в умовах профорієнтації : Автореф. дис... канд. психол. наук / Н. О. Гончарова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2007. - 22 c. - укp.Розроблено й експериментально перевірено структурно-функціональну схему взаємозв'язку умов профорієнтації, розвитку психологічних особливостей і навчальних досягнень старших підлітків. Доведено, що проведення профорієнтаційної роботи впливає на розвиток даних особливостей учнів основної школи та рівень їх навчальних досягнень. За умов спеціально організованого профорієнтаційного психолого-консультативного тренінгу можна забезпечити позитивну динаміку розвитку психологічних особливостей старших підлітків і рівня їх навчальних досягнень. Це створює нову, більш перспективну ситуацію для професійного самовизначення, дозволяє розв'язати проблеми, зумовлені наявністю системи: психологічні особливості - низький рівень досягнень - неефективна профорієнтація та професійне самовизначення, сприяє розвитку взаємозумовлених компонентів системи: профорієнтаційний психолого-консультативний тренінг - розвиток психологічних особливостей - зростання навчальних досягнень - більш ефективне професійне самовизначення. Запропоновано методичні рекомендації для психологів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734 + Ю983.402.3 + Ч421.351.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА349212 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|