Бондар С. І. Психологічні особливості читання тексту іноземною мовою студентами з різним когнітивним стилем : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. І. Бондар; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.Проаналізовано підходи до проблеми читання, представлено психологічну характеристику тексту, зокрема, іншомовного, розкрито процес розуміння та його особливості у процесі читання. Виділено принципи вивчення поняття когнітивного стилю як інструменту, способу переробки інформації. Розглянуто історичні аспекти вивчення когнітивних стилів у вітчизняній та зарубіжній психології, визначено їх типологію та застосування на сучасному етапі розвитку психології. Наведено результати експериментального дослідження когнітивних особливостей прояву стилів студентів "полезалежності", "поленезалежності", "імпульсивності", "рефлексивності" у процесі читання іншомовного тексту. Розроблено та апробовано систему завдань з формування прийомів читання даного тексту з урахуванням когнітивного стилю кожного студента. Доведено, що урахування даних стилів "полезалежності", "поленезалежності", "імпульсивності", "рефлексивності" у процесі навчання іноземної мови суттєво впливає на підвищення ефективності читання іншомовного тексту. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю944.1-513 + Ю940.321.7 + Ш12-913
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА324112 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|