Альперіна В. Ю. Психологічні проблеми організації домашнього навчання іноземній мові на ранніх етапах онтогенезу : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / В. Ю. Альперіна; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.Досліджено особливості мовленнєвого розвитку дитини в процесі засвоєння іноземної мови на ранніх етапах онтогенезу. Показано можливості раннього засвоєння дітьми іноземної мови та формування психологічного білінгвізму. Експериментально доведено, що мовленнєвий розвиток дошкільника за умов білінгвізму набуває специфічних рис і суттєво відрізняється від розвитку у мономовному середовищі. Виявлено особливості функціонування сім'ї у процесі здійснення раннього навчання. Доведено, що раннє навчання іноземній мові стає значущим фактором мовленнєвого розвитку дитини за умов, коли воно здійснюється як домашня освіта, а родина включається до даного процесу як цілісна сімейна система. Розроблено психолого-педагогічні засоби та методи організації домашнього навчання іноземної мови, які можна використовувати у процесах організації домашнього навчання дітей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-91 + Ю984.030.121.7
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА319240 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|