Щербан Т. Д. Психологія навчального спілкування : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Т. Д. Щербан; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2005. - 32 c. - укp.Розроблено концепцію навчального спілкування як системи "суб'єкт - предмет - суб'єкт". З'ясовано будову процесу навчального спілкування, його функції та властивості. Показано, що продуктивність навчального спілкування визначається рівнем опанування вчителем комплексу навичок, розкрито зміст цього комплексу. Виявлено, що функціональна структура дослідженого спілкування має грунтуватися на засадах майєвтики та сугестивності навчальних предметів. Запропоновано методику побудови майєвтичного діалогу й аналізу художнього твору в аспекті сприймання його учнем та у системі тріади: суб'єкт - предмет - суб'єкт. Розроблено методики діагностики ефективності процесу професійного становлення молодого вчителя, обгрунтовано методи вияву навчальної майстерності учителів. Запропоновано систему засобів розвитку навичок вчителя у навчанні, яка грунтується на механізмах розвитку комунікативної компетентності, а також розв'язування педагогічних задач. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.4 + Ю983.030.2-994 + Ч421.430
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА337888 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|