Білюк І. С. Підвищення працездатності упорних вузлів суднових газотурбінних двигунів при розцентровці роторів : Автореф. дис... канд. техн. наук / І. С. Білюк; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2007. - 23 c. - укp.Розроблено математичні моделі статичних і динамічних характеристик упорних підшипників ковзання (УПК) з гідравлічним вирівнювальним пристроєм (ГВП) за умов перекосу корпусу та торцевих биттів гребеня, спричинених розцентровкою роторів суднових ГТД. Проведено теоретичні дослідження вимушених коливань УПК з ГВП та виявлено причини руйнування мастильної плівки у несучих зазорах підшипника. Спроектовано гідродинамічний УПК з ГВП, який запобігає осьовому переміщенню ротора, а також забезпечує істотне підвищення динамічної несучої здатності упорних вузлів роторів суднових ГТД. Виготовлено експериментальний зразок УПК з ГВП та виконано теоретичні й експериментальні дослідження його вимушених коливань за торцевих биттів гребеня, перекосів корпусу, навантажень і швидкостей, наближених до експлуатаційних. З використанням результатів цих досліджень доведено адекватність розробленої математичної моделі. Розроблено методику розрахунку щодо міцності та жорсткості ТПК, а також технологію виготовлення основних елементів УПК з ГВП. Індекс рубрикатора НБУВ: О455.3-04
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА352154 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|