Бодрова Т. О. Підготовка майбутніх учителів музики до використання української музично-педагогічної спадщини у професійній діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т. О. Бодрова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 18 c. - укp.Здійснено аналіз методологічних підходів (діяльнісного, культурологічного, професійного), які визначають сучасні тенденції підготовки вчителів. Розкрито суть поняття "українська музично-педагогічна спадщина (УМПС)", з'ясовано принципи її вивчення (педагогічної спадкоємності, взаємодії професійного та культурно-історичного контекстів, активізації духовно-творчого потенціалу особистості). Обгрунтовано зміст і компоненти готовності студентів до використання доробку вітчизняних педагогів-музикантів. Визначено критерії діагностики (рефлексивно-мотиваційний, інформаційно-пізнавальний, операційно-практичний) та рівні сформованості (високий, достатній, обмежений, низький). Розроблено й експериментально перевірено організаційно-методичну систему підготовки майбутніх учителів музики до використання УМПС у практичній роботі, що забезпечує фахову спрямованість навчання, формування навичок самостійності; можливості творчого розвитку студентів завдяки застосуванню проблемних та інтерактивних методів. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА347519 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|