Ізотова Л. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до розвитку творчих можливостей молодших школярів у процесі навчання математики : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. В. Ізотова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.На підставі аналізу наукової та навчально-методичної літератури розкрито філософські та психолого-педагогічні погляди на творчість і творчу діяльність, роль навчальної діяльності (зокрема у процесі навчання математики) у розвитку творчих можливостей учнів. Обгрунтовано психолого-педагогічні передумови та методичні вимоги до підготовки майбутніх учителів. Запропоновано теоретично обгрунтовану й експериментально перевірену систему підготовки студентів педагогічного факультету до розвитку творчих можливостей молодших школярів у процесі навчання математики. Зауважено, що розроблена система підготовки вчителів формує основи їх творчості, а також розвитку творчості учнів, що свідчить про ефективність такої підготовки. Зроблено висновок, що застосування активних методів і форм навчання студентів сприяє активізації їх пізнання, максимальному й ефективному залученню до всіх видів навчально-виховної діяльності, що свідчить про професійне становлення майбутніх учителів. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р1 р + Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА333291 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|