Пачковський Ю. Ф. Підприємництво як предмет соціопсихологічного дослідження (діяльнісно-поведінковий аспект) : Автореф. дис... д-ра соціол. наук : 22.00.04 / Ю. Ф. Пачковський; НАН України. Ін-т соціол. - К., 2004. - 32 c. - укp.Розглянуто підприємницький феномен за умов суспільної трансформації. Запропоновано соціопсихологічну концепцію дослідження підприємництва у соціології на підставі концептуальних засад, що базуються на функції ризику, інноваційній діяльності, людській активності та соціокультурних впливах. Визначено систему факторів, задіяних у регулюванні підприємництва в системі взаємовідносин на рівні суспільство - група - особистість. Розглянуто особливості формування мотиваційного механізму у підприємництві та введено у науковий обіг поняття "мотиваційне поле підприємницької діяльності". На підставі емпіричних досліджень проаналізовано організацію трудового процесу в підприємництві. Запропоновано теоретичну схему аналізу підприємницької поведінки, відповідно до якої обгрунтовано застосування у соціологічній практиці методу імітаційного моделювання у дослідженні її реальних проявів. Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665.29
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА330378 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|