Писаренко В. В. Реалізація концепції соціально-етичного маркетингу в аграрній сфері (на матеріалах підприємств Полтавської області) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / В. В. Писаренко; Нац. аграр. ун-т. - К., 2000. - 20 c. - укp.Досліджено проблеми маркетингової діяльності в агропромисловому комплексі (АПК) України, зокрема, соціально-етичного маркетингу, розкрито резерви і шляхи його використання. Наведено результати досліджень і методичні підходи до виявлення резервів виробництва, удосконалення технологій, розробки шляхів впровадження соціально-етичного маркетингу підприємствами АПК. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)320-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА310311 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|