Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000254268<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Горяйнова Ю. С. Регулювання ринку праці на основі маркетингової стратегії : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.09.01 / Ю. С. Горяйнова; Харк. держ. екон. ун-т. - Х., 2004. - 20 c. - укp.Висвітлено принципи маркетингової стратегії на ринку праці, проведено його сегментацію. Доведено значну роль посередників у регулюванні попиту та пропозиції на ринку праці. Виявлено та класифіковано соціально-економічні ризики цього ринку, визначено основні напрямки удосконалення механізму його регулювання з використанням концепції маркетингу. Розроблено модель ринку праці та методичні підходи до його дослідження, зважаючи на потреби і можливості найманих працівників та вимоги роботодавців. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)240.523.3-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА328384 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|