РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000254311<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мозгова Г. В. 
Регулювання інформаційного середовища маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук / Г. В. Мозгова; Харк. нац. ун-т ім. В.Н.Каразіна. - Х., 2006. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано значущість ресурсного потенціалу та розвитку ринку маркетингової інформації. Розроблено методичні рішення та практичні рекомендації щодо регулювання інформаційних ресурсів для забезпечення економіки знань за умов інформатизації суспільства. Виявлено суть ресурсного потенціалу маркетингової інформації. Розкрито механізм регулювання інформаційного середовища маркетингу. Запропоновано модель регулювання процесів накопичення та трансформації професійних знань як фундаментальної умови розвитку попиту на маркетингову інформацію, що сприяє формуванню інформаційного середовища для ефективної взаємодії суб'єктів ринку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 ф + У9(4УКР)211.1 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345144 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Автореферати дисертацій 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського