Становських З. Л. Рефлексивні компоненти професійного самовизначення старшокласників : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / З. Л. Становських; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 22 c. - укp.Вивчено особливості змістово-функціональних особливостей рефлексивної регуляції професійного самовизначення старшокласників. Обгрунтовано положення про рефлексивну ситуацію як сукупність психологічних умов для входження самосвідомості у "рефлексивний режим". Розроблено модель функціонування рефлексивних компонентів професійного самовизначення старшокласників. Розглянуто психологічні критерії прояву рефлексії у його структурі. Запропоновано й апробовано психодіагностичний інструментарій. Виявлено індивідуальні профілі даних компонентів професійного самовизначення та його види (проблемний, адаптивний, рефлексивно-гармонійний). Створено навчально-розвивальну програму розвитку здатності старшокласників до рефлексивної регуляції професійного самовизначення, яка містить навчальні діалоги, індивідуальне консультування та психологічний тренінг. Зауважено, що методичні рекомендації, що пропонуються вчителям, практичним психологам, батькам, дають змогу визначити шляхи розвитку рефлексивних механізмів самосвідомості старшокласників, які є необхідними умовами ефективного професійного самовизначення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю941.19-734 + Ч421.351.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА338041 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|