Стахів М. О. Робота над відокремленими членами речення як засіб удосконалення мовленнєвих умінь студентів педагогічних коледжів : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. О. Стахів; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2002. - 20 c. - укp.Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику опрацювання теми відокремлених членів речення (ВЧР) на основі функціонально-комунікативного принципу, що сприяє вдосконаленню мовленнєвих умінь студентів педагогічних коледжів (училищ). Суть методики полягає в опрацюванні укрупненого тематичного блоку даних питань з максимальним формуванням умінь і навичок в усіх видах мовленнєвої діяльності, врахуванням здобутих у школі знань, опорою на внутрішньопредметні та міжпредметні зв'язки, використанням новітніх технологій (комп'ютерних програм) і чіткої системи навчально-тренувальних аналітичних, передкомунікативних і комунікативних вправ на текстовій основі. Проаналізовано вплив вивчення ВЧР на підвищення загального рівня мовної та мовленнєвої компетенції студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.32
Шифр НБУВ: РА320951 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|