Штуль В. П. Розвиток матеріально-технічної бази вищих навчальних закладів за концепцією маркетингу : Автореф. дис... канд. екон. наук / В. П. Штуль; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2005. - 20 c. - укp.Розглянуто питання розвитку матеріально-технічної бази (МТБ) вищих навчальних закладів у контексті маркетингу освітніх послуг. Розкрито сутність і наведено класифікацію МТБ, визначено специфіку освітньої послуги, охарактеризовано процес її формування й обгрунтовано методику моніторингу та підвищення якості. Наведено оцінку регуляторних заходів розвитку освітніх послуг. Показано роль діагностично-прогностичних функцій ВНЗ, розраховано прогнози окремих показників. Проведено аналіз МТБ та розроблено рекомендації щодо адаптації апарату управління ВНЗ до умов ринку, обгрунтовано необхідність організації у системі МОН України НДІ маркетингу. Запропоновано способи поліпшення комунікаційно-інформаційної діяльності та удосконалення МТБ ВНЗ з урахуванням вимог державних будівельних норм, Болонської декларації та потреб споживачів освітніх послуг. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)49:Ч30/49 + Ч484(4УКР) к 94
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА341291 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|