Остафійчук Т. В. Розвиток педагогічної креативності викладачів-лінгвістів засобами психологічного тренінгу : автореф. дис... канд. психол. наук / Т. В. Остафійчук; Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2007. - 20 c. - укp.Узагальнено основні підходи щодо дослідження педагогічної креативності, охарактеризовано її структурні компоненти та рівні розвитку. Обгрунтовано особистісно-процесуальний підхід щодо формування педагогічної креативності, розроблено діагностичний інструментарій визначення рівня її розвитку у викладачів-лінгвістів. Проаналізовано творчу діяльність педагогів, виявлено особливості розвитку креативності залежно від стилів професійної діяльності та пріоритетності її структурних компонентів. Встановлено психолого-педагогічні умови розвитку креативності. Запропоновано нові оригінальні засоби психологічного тренінгу педагогічної креативності викладачів-лінгвістів. Доведено, що педагогічна креативність викладачів іноземних мов характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнем розвитку. Теоретично обгрунтовано й експериментально підтверджено доцільність формування педагогічної креативності викладачів-лінгвістів засобами цілеспрямованого професійно-орієнтованого психологічного тренінгу. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 с
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА354053 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|