Подолянюк О. Л. Розвиток професійної позиції шкільного психолога у післядипломній освіті : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. Л. Подолянюк; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2004. - 21 c. - укp.Обгрунтовано роль професійної позиції (ПП) як системоутворювального чинника ефективності діяльності практичного психолога. Визначено структуру ПП шкільного психолога (ШП), розкрито значення особистісного компонента його позиції як провідного фактора успішності його професійної діяльності. Обгрунтовано та експериментально перевірено психологічні умови розвитку ПП ШП у процесі післядипломної освіти, розроблено технологію реалізації системи психолого-педагогічних засобів для оптимізації її становлення. Показано, що динаміка розвитку ПП полягає у зміні ставлення особистості до себе на підставі усвідомлення та розвитку власної системи цінностей, створення ідеального образу професіонала, розвитку особистісної та професійної рефлекції. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.92 р7 + Ч314 р7
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА328567 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|