Лупаренко С. Є. Розвиток пізнавальної активності молодших школярів засобами вальдорфської педагогіки : автореф. дис... канд. пед. наук / С. Є. Лупаренко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.Розкрито сутність пізнавальної активності молодших школярів, розглянуто сучасні засоби розвитку даної якості. З'ясовано, що характерними особливостями розвитку учнів у даний віковий період є емоційно-образне мислення, мимовільні пам'ять та увага, зацікавленість, потреба активних дій. Визначено специфіку вальдорфських засобів розвитку пізнавальної активності школярів, якими є ритмічна організація та художньо-образне навчання, метод активно-практичних проектів, диференційовані вправи для дітей з різними типами темпераментів й експериментально визначено ефективність технологій їх використання в сучасній школі. Уточнено показники та критерії сформованості пізнавальної активності молодших школярів. Експериментально доведено доцільність й обгрунтовано умови ефективного застосування вальдорфських засобів розвитку даної якості в учнів молодшої школи. Розроблено навчально-методичні матеріали для вчителів початкової школи, студентів і викладачів педагогічних ВНЗ щодо використання вальдорфських засобів розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.221 + Ю983.51
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА355431 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|