Гарбар Г. А. Розвиток пізнавальної самостійності студентів (на матеріалі курсу "Поліфонія") : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. А. Гарбар; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2001. - 19 c. - укp.Розкрито сутність та специфіку поліфонії у контексті її педагогічної значущості. Розроблено й науково обгрунтовано теоретичну модель розвитку пізнавальної самостійності студентів-музикантів. Запропоновано систему типологічних завдань: репродуктивно-пізнавальних, початково-узагальнюючих, концептуально-логічних, пошуково-узагальнюючих, пошуково-систематизуючих, конкретизуючих, оціночно-коригувальних, творчо-пошукових. Виявлено три рівні критеріїв розвитку пізнавальної самостійності: творчий (високий), реконструктивний (середній), репродуктивний (низький). Досліджено й експериментально апробовано методику розвитку пізнавальної самостійності студентів в опануванні ними навчального музично-теоретичного курсу "Поліфонія". Визначено ефективність проведеного дослідження. Здобуто якісні та кількісні показники, які підтвердили ефективність розробленої моделі порівняно зі здобутими даними реальної практики, що доводить доцільність впровадження її у мистецьку освіту. Доведено важливість здобутих даних для подальшого розвитку музичної педагогічної теорії та практики. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4УКР)3-3 + Щ310.55
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА313061 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|