Акайомова А. В. Розвиток рекламної справи в Україні у 90-их роках ХХ сторіччя : Автореф. дис... канд. іст. наук: 00.07.01 / А. В. Акайомова; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2002. - 19 c. - укp.Проаналізовано розвиток рекламної справи в Україні в 1990-ті р. Зі здобуттям Україною незалежності в 1991 р. рекламна справа стає самостійною галуззю виробництва. Відзначено, що розвиток рекламної діяльності в Україні пов'язаний з формуванням правової бази реклами. В липні 1996 р. був прийнятий Закон України "Про рекламу"- основний нормативний акт держави, що регулює рекламну справу. У 1990 рр. в Україні відкрито більше десяти вищих наукових закладів, що готували фахівців в галузі реклами. Серед основних напрямків рекламної діяльності в досліджуваний період найбільш ефективними були реклама на телебаченні та радіо, в пресі, зовнішня реклама. Зазначено, що в 1990 рр. в Україні створена власна ефективна система рекламної діяльності: фактично сформована законодавча база реклами; утворені спеціальні рекламні органи, що здійснювали контроль за рекламною сферою; налагоджено підготовку кадрів рекламістів; зміцнилася матеріально-технічна база; з'явилися нові технології у виробництві реклами; підвищився професіоналізм рекламістів. Індекс рубрикатора НБУВ: Т3(4УКР)64-7
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА321448 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|