Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000255777<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Пагута М. В. Розвиток творчих здібностей учнів 5 - 9 класів засобами ергодизайну у процесі трудового навчання : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М. В. Пагута; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2009. - 20 c. - укp.Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель розвитку творчих здібностей учнів V - IX класів засобами ергодизайну. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи та закономірності розвитку творчих здібностей учнів. Розкрито особливості впливу ергодизайнерської діяльності на розвиток творчих здібностей учнів V - IX класів у процесі трудового навчання. Обгрунтовано методичні прийоми залучення учнів до творчої ергодизайнерської діяльності у процесі трудового навчання на підставі застосування особистісно-орієнтованого підходу. Розкрито можливості застосування методів оптимізації шляхів розв'язку техніко-творчих задач у процесі ергодизайнерської діяльності школярів. Наведено рекомендації щодо використання рольової гри "ергодизайнерське бюро" як форми організації навчально-творчої ергодизайнерської діяльності учнів у процесі трудового навчання. Встановлено критерії оцінювання ефективності розвитку творчих здібностей учнів V - IX класів засобами ергодизайну у процесі трудового навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.220 + Ю984.51-724 + Ж182р(4УКР)2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА361949 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|