Холоденко В. О. Розвиток творчої активності молодших школярів у процесі інтеграції різних видів музичної діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / В. О. Холоденко; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2004. - 20 c. - укp.Уперше розроблено, експериментально перевірено та впроваджено організаційно-методичну систему, яка сприяє цілісному розвитку творчої активності молодших школярів шляхом інтеграції різних видів музичної діяльності (сприйняття, виконання, створення музики, здобуття музично-теоретичних знань). Удосконалено зміст і розроблено структуру поняття творчої активності як особистісно-дільнісної характеристики. Визначено критерії та показники педагогічного діагностування рівнів розвиненості музично-творчої активності зазначених учнів відповідно до її структурних компонентів (мотиваційного, афективного, поведінкового). Обгрунтовано педагогічні умови ефективного становлення творчої активності дітей даного віку: залучення дитини до активної діяльності у галузі музичного мистецтва та накопичення нею позитивного досвіду творчості у музичній діяльності різних видів, сприяння становленню учня як суб'єкта творчості та утворенню позитивної Я-концепції, забезпечення можливостей найповнішого вияву свого творчого потенціалу. Розвинуто методику загальної музичної освіти з використанням методів арт-терапії, ігрової та музичної психотерапії для діагностики та розвитку творчої активності учнів початкової школи. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)21-34
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА333300 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|