Попова О. В. Розвиток інноваційних процесів у середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладах України в ХХ столітті : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.01 / О. В. Попова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2001. - 39 c. - укp.Досліджено генезис інноваційних процесів у середніх загальноосвітніх навчально-виховних закладах України в ХХ ст. На підставі детермінованого аналізу конкретно-історичних обставин визначено етапи їх розвитку, зокрема, з початку ХХ ст. до 1920 рр. - зародження педагогічних інновацій, 1920 - середина 1930-х рр. - реорганізація навчально-виховного процесу, середини 1950 - 1980-ті рр. - розвиток масової педагогічної творчості, 1990-ті рр. - розбудову інноваційної школи за умов національного відродження). Розкрито суть інноваційного навчально-виховного закладу, наведено класифікацію типів інноваційних шкіл. Проаналізовано зміст конкретних інновацій, реалізованих у навчально-виховних закладах України протягом ХХ ст. Визначено умови ефективності впровадження нововведень у шкільну практику. Досліджено особливості розвитку інноваційних процесів, що мають прогностичну спрямованість і є джерелом для розробки науково-теоретичних напрямів фундаментальних досліджень. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч33(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА319989 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|