Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000256052<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Бучацька І. О. Розвиток інформаційного забезпечення маркетингової діяльності торговельних підприємств : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / І. О. Бучацька; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2000. - 19 c. - укp.Розглянуто актуальні проблеми теоретичних, методологічних та організаційних аспектів інформаційного забезпечення маркетингової діяльності торговельних підприємств. Обгрунтовано сутність і значення інформаційних процесів у торговельних підприємствах, орієнтованих на концепцію маркетингу. Визначено роль маркетингової інформації та сучасних інформаційних технологій у вдосконаленні маркетингової діяльності підприємств шляхом створення маркетингової інформаційної системи. Висвітлено складові системи, підходи до її створення. Розроблено методику побудови маркетингової інформаційної системи торговельного підприємства на підставі дослідження руху інформаційних потоків у процесі здійснення функцій маркетингу та оцінки якості інформаційного забезпечення. Створено комплекс маркетингових задач торговельних підприємств і розроблено алгоритми їх вирішення. Запропоновано автоматизовану програму оцінки маркетингового потенціалу торговельного підприємства з урахуванням ефективного функціонування маркетингової інформаційної системи підприємства. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0,021
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА311685 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|