Войт С. М. Синтез системи маркетингово-орієнтованого управління виробничо-збутовою діяльністю підприємств промисловості : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / С. М. Войт; Дніпропетр. ун-т економіки та права. - Д., 2003. - 21 c. - укp.Систематизовано ієрархію завдань підприємств на різних етапах ринкових перетворень і визначено завдання, реалізація яких на сучасному етапі дає змогу збільшити власний капітал підприємств. Виявлено та позначено основні індикатори, напрямки стратегічних зусиль і чинники довгострокової рентабельності підприємств промисловості. Удосконалено систему керування їх виробничо-збутовою діяльністю на стратегічному рівні, яка грунтується на логічному сполученні та розвитку застосовуваних у міжнародній практиці прийомів маркетингу. Доведено, що практична реалізація даної системи надасть змогу менеджменту формувати ринково успішну організацію. Розвинуто модель перетворення підприємства в організацію, орієнтовану на задоволення потреб споживачів, у розробці якої використано міжнародний досвід і особливості діяльності вітчизняних підприємств промисловості. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА323567 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|