Прокопова О. С. Система професійного самовдосконалення вчителя хімії середньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. С. Прокопова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 20 c. - укp.Розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено системну модель професійного самовдосконалення вчителя хімії, яка включає блоки: особистісних регуляторів діяльності, структурно-функціональних компонентів регуляції діяльності та результативний блок. Доведено, що ефективність професійного самовдосконалення вчителя визначається особистісними факторами: мотивацією досягнення, самооцінкою, рівнем комунікативних і організаційних здібностей, які зумовлюють рівень професійної самореалізації та залежить від сформованості вмінь і навичок самоосвіти та самовиховання. Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р(4УКР)8
Шифр НБУВ: РА322917 Пошук видання у каталогах НБУВ
Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|