Морітз Я. Система професійної підготовки вчителя і шляхи її оптимізації в умовах розвитку сучасної освіти в Польщі : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Я. Морітз; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 43 c. - укp.Виявлено базові передумови та об'єктивну необхідність проведення освітніх реформ у Польщі. Обгрунтовано теоретичну концепцію оновлення шляхів і засобів професійної підготовки вчительських кадрів за умов вищої школи. Запропоновано оптимальну дидактико-виховну систему професійного навчання студентів. Розкрито зміст понять "професійна підготовка", "професіоналізм", "система професійної підготовки", "персоналістична педагогіка". Обгрунтовано доцільність функціонування структурно-змістової моделі вчителя за умов реформування освіти (складовими якої є нові структура шкільної освіти, термін навчання та учбові дисципліни, двох- і трьохпредметне навчання, оновлена за змістом і функціональними обов'язками Карта вчителя). Визначено пріоритетні напрямки, форми і зміст організаційно-методичного забезпечення системи професійної підготовки вчителя (надання інформаційної та психолого-педагогічної допомоги, кадрове та програмно-методичне забезпечення реформованої системи, гармонізацію впливу різних факторів на якісний рівень вчителя). Обгрунтовано основні етапи та тенденції розвитку і впровадження реформи освіти у Польщі у досліджуваний період та особливості діяльності навчально-виховних педагогічних закладів різного типу, виявлено підвищення мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до майбутньої професії. Визначено особливості різних моделей управління процесом формування професійних якостей учителя-вихователя. Сформовано теоретичні засади та запропоновано нову структурно-функціональну модель навчання студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ПОЛ)
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА333893 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|