Хомич Л. О. Система психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Хомич; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 38 c. - укp. - рус.Досліджено методологічні, історико-теоретичні та методичніх аспекти професійної підготовки вчителя початкових класів. Розглянуто становлення і розвиток педагогічної освіти за рубежем, сучасні зарубіжні технології підготовки вчителя початкових класів, проведено порівняльний аналіз педагогічної освіти України у світовому контексті. На основі цього визначено історичні етапи професійної освіти вчителя початкових класів і тенденції його психолого-педагогічної підготовки. Розроблено концептуальну модель системи психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів в основі якої цільова комплексна програма, що реалізована у вищих педагогічних закладах III і IV рівнів акредитації. До основи її розробки покладено загальні принципи організації педагогічного процесу та основні напрями конструювання змісту психолого-педагогічної підготовки, що забезпечують формування вчителя-дослідника, який перебуває у постійному пошуку ефективних і раціональних методів навчання і виховання. Педагогічні умови реалізації перевірено на п'яти стадіях психолого-педагогічної підготовки вчителя початкових класів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.3 + Ч489.518.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА305698 Пошук видання у каталогах НБУВ Повний текст Автореферати дисертацій Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|